vrijdag 6 april 2012

Historie 5: De foto's

De afgelopen dagen heb ik leuke reacties mogen ontvangen op de stukjes en ook veel vragen wat een tijd het wel niet kost. Eigenlijk niet veel, zo veel herinneringen, die schrijf je zo uit. Ik heb met genoegen aan de historie geschreven en hoop dat iedereen het leuk vond.  Als ultieme afsluiter heb ik gekozen voor een collectie van de mooiste foto's, maar dat viel niet helemaal mee. Niet omdat het zo moeilijk is een foto te vinden, maar vooral om keuzes te maken. Met een aantal fotogenieke individuen in ons team is het vinden wat leuke foto's niet moeilijk.Gelukkig waren er van de eerste 3 jaar weinig foto's, dus blijft dat ons bespaard, desondanks wens ik iedereen veel plezier met het bekijken van de foto's. Ik hoop dat ieders favoriet er bij ziet en zo niet helaas, er moesten keuzes gemaakt worden. Helaas kon ik het ook niet in chronologische volgorde instellen.


Disclaimer: Voor de iets wat serieuze bezoeker van deze blog: Vele foto's zijn genomen met een hoog percentage gerstennat of andere variaties hierop. In 90% van de gevallen vertoont dit geen enkele relatie met de dagelijkse toestand van de hierop afgebeelde individuen.






































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten